Ruilen & retourneren

Kan ik een product retourneren?

Jenny’s Ambachtswinkel doet er alles aan om een kwalitatief goed product aan jou te leveren. Mocht je bestelling even goed niet aan jouw verwachting voldoen dan kan je deze binnen 30 dagen retourneren. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heb je na het doen van aankopen bij Jenny’s Ambachtswinkel het recht op een bedenk periode van 30 dagen na aflevering van een product.

 

Wat zijn de retourkosten?

Als je een pakket aanbiedt bij Post nl dan zijn de standaard kosten voor een pakket € 6,75 tot een maximale afmeting van 100 x 50 x 50 cm. Binnen 30 dagen mag een product, indien ongebruikt en in originele staat en met originele toebehoren, worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. De verzendkosten voor het terugsturen dien je zelf te betalen. Tevens hoor je het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren. Onvoldoende gefrankeerde post neem ik niet in behandeling. Bij retourneren zal (indien niet vervangen door een ander artikel) het retour te ontvangen bedrag (exclusief de verzendkosten) na ontvangst van het pakker binnen 7 dagen aan je worden overgemaakt. Kijk voor het retouradres onder aan de website.

 

Maken jullie gebruik van een retourbon?

Bij ieder pakket dat Jenny’s Ambachtswinkel levert zit een retourbon. Het is niet verplicht maar ik waardeer het zeer als je op de retourbon aangeeft welke artikelen je terugstuurt en waarom. Daarna kun je het pakket aanbieden bij een TNT-servicepunt.

 

Kan ik een artikel ruilen?

Ja je kunt een artikel ruilen. De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Bij het ruilen van een artikel neemt Jenny’s Ambachtswinkel eenmalig de verzendkosten voor het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen, ongeacht de reden van het retour sturen.

 

Wat te doen bij  een foutieve levering?

Mocht je onverhoopt het verkeerde artikel hebben ontvangen, dan zal dit uiteraard kosteloos worden opgelost.

 

Staat jouw vraag er niet bij? Of heb je een opmerking of suggestie?

Stuur dan een e-mail naar: info@ja-winkel.nl of vul het contact formulier op de website in.